lördag 2 juli 2011

Tycker det är så roligt att folk säger en massa saker, hur svåra och galna deras hästar är mm, när man känner personen och vet hur det sätt ut tidigare, folk har grinat av hästar som jag tycker är hur lätta som helst att rida! och sen försöker de liksom säga ett tag efter att hästen är så sjukt svårriden mm. tycker det är lite roligt, jag är faktiskt inte så glömsk som jag verkar? haha! dem verkligen "skryter" över hur svåra hästar de har, och att dom är så himla dúktiga som klarar av dem! förstår inte vrf man ska hitta på saker för? själv tycker jag bara att det är löjligt och genomskinligt :)

visst jag kan förstå att folk är rädda för hästar, precis som jag är rädd för festingar tex. men att sedan gå och ljuga en massa förstår jag inte vad man tjänar på? JAG vet ju iaf hur det egentligen är;) tänk på det! det blir faktiskt bara pinsamt!

Inga kommentarer: