fredag 1 juli 2011

Shopping

Idag så började jag dagen med att äta frukost och kolla på filmen jag köpte igår:) Flicka 2! helt ok film endå trots att den är lite dåligt gjord!:). efter det åktejag ut till hästarna! pysslade med dem och matade vattnade o allt det vanliga! :). för er som undrar så har båda haft en viloperiod ! Manzana hade ju som sagt en liten blödning i ena bakhoven, (hon hade trampat på en vass sten antagliggen. och Zäta behöver bara gå och göra ingenting:) men snart ska vi börja träningen igen för båda två :)!. Zäta måste börjas om med då hon var jätte duktig på att vara inne själv, ute själv, gå prummis själv och allt det där förut, men nu när hon går med morsan igen så är hon en riktig morsgris! och sen längtar jag tills i höst då hon ska få gå med en annan lika gammal på dagarna, vilket hon saknar nu! dock så kommer hon antagligen att få börja sova inne i box om nätterna vilket hon inte gjort förut! hon har ju gått på lösdrift! visst hon sov ju i box lite i början med mamma, men sedan har hon vart ute hela tiden. och nu när man har henne inne så tycker hon mest att det är irriterande att det är 4 väggar tak och golv, :P men det blir bra även om jag önskat att hon hade fortsatt kunnat gå i lösdrift.

sen så har jag vart i västerås med Linda och hennes mamma och shoppat idag:) fick endel nytt och fräscht:) 800kr upphandlade:) nu behöver jag bara ett par till nya shorts, mascara och värmeskyddande spray till håret som jag hade tänkt att köpa här i Enköping imorgon faktiskt:)

och ikväll så kollade jag och Matte på filmen han köpte igår, Avatar nånting.. och sen efter det kollade jag och Linda på sommaren med göran :)
Pusshejs <3

Inga kommentarer: