måndag 4 juli 2011

jobbat sen hästarna

jobbat så att det blev betalt för 5h, bra med lite pengar och skönt med en inte så lång dag :)!
sen ut till hästarna! Skrittade Manzana och idag var hon rätt lugn, och lat emellanåt:P. olika från dag till dag kan man säga!:) däremot Zäta, hon var helt galen, stod på bakbenen och slog mot träd, och sen så när jag precis hoppat upp på Manzana så bet hon och var skitarg mot Zäta, och då stegrar sig Zäta mot hennes huvud, störig unge eller vad? :P.. Manzana var också skitsur på Zäta när hon sprang förbi oss:P !!..
sen så fixade jag och donade allt med och åt dem.
sen så har jag inte gjort så mkt:P ätit hos mormor, och jag och mamma har vart och handlat.
nu kollar jag på Johan Falk, el ja det är nyheter nu! men Joel Kinnaman är ju med <3
pusshejs

Inga kommentarer: