måndag 11 juli 2011

Hemma från Falsterbo

Jag köpte inte så mkt, 2par rosa ridstrumpor 50kr, Kingsland "träningströja" 699kr (dem kostar 999kr i vanliga fall). och en låmgärmad från börjes som jag köpte för att jag höll på att frysa ihjäl typ:P för 95kr.
Baksida

Framsida

Torsdag åkte vi ner till Falsterbo :) Jag, Linda, Lollo, Nina och Denise.  var framme vid 03.00 så vi satte upp tälten och sov.
Fredag: Gick upp och in på Falsterbo Horse Show. på kvällen gick vi på Falsterbos "efterfest". gick och la mig 06.30.
Lördag, upp kl 09 och in på Falsterbo HS igen. var där från 10 - 21.00 typ. på kvällen så flyttade vi in på Campingen. sov i bilen, as skönt efter 2 sömlösa nätter i tält:P
Söndag: gick upp så vi var inne på Falsterbo till strax efter 11 - 18.00 ungefär.
Har sett mkt bra hoppning och vi har haft roligt :) sett många fina hästar!

Nu ska jag snart bege mig ut till hästarna<3 som jag har saknat!
PUSSHEJS

Inga kommentarer: