tisdag 5 juli 2011

trött

Åt en god frukost imorse:) och efter det bar det ut till hästarna! fixade och donade med dem <3
finaste underbaraste <3, Manzana har blivit lite bitsk mot Zäta nu på sista tiden och tycker att jag är bara hennes, hon vill inte dela med sig av mig till Zäta:P fast jag är bådas lika mycket <3! älskar dem så mkt.

sedan så var det en prummis med Parid &  bästa Linda/ Dollar :) <3.
sen så har jag tagit det lugnt, kollat på en film, "känd från TV", och sen så nu kom jag nyss in från en Cykeltur med världens bästa Mamii <3! så nu har jag iaf bränt de onyttiga jag åt uppe hos mormor;).
nu ska jag nog tvinga mig att göra lite situps även om jag verkligen inte orkar, och sen ska jag slappa hela kvällen. och imorgon på fm kommer Maro :)
I Love You
/ Sara

Inga kommentarer: