tisdag 2 februari 2010

Woho nu har jag nästan bestämt mig? att jag stannar på den här bloggen:P,, fast ni kanske undrar varför jag har en blogg när jag aldrig använder den! men jag hade faktiskt tänkt att börja blogga på heltid ;) nej verkligen inte men kanske händer att jag bloggar mer ofta en innan?!

Förra veckan höll ja på att smaka på ridhusbotten, då Peakea dampa efter "hinder":P älskar verkligen den hästen <3! sen så har Min lilla Zanigull vart alldeles underbar och hon har blivit riktigt rund om maggen nu,, om ca 2månader äre dags för den lilla krabaten att lämna gigantmagen och komma ut i stora vilda världen :D LÄNGTAR!
idag så har vi hade föreläsningar hela dan typ.
Morgon: SISU var och prata med oss
Efter fikat: Hippolog info
Efter lunch: Nån från svenska kyrkan var o prata med oss
efter em fikat: besökte vi en moskee..
Imorgon har vi Samhällsprov..
PUSSHEJS // SARAK

Inga kommentarer: