lördag 20 februari 2010

Förberedelse inför tävling imorgon, fyfan vad kul vi hade Linda

Linda och Jag började våran dag med sura miner:P kort sagt kan man säga att vi hade en jävla otur med bussarna! Jag stod o vänta på 804 an i 30min :@ KALLT! sen stod vi o vänta på bussen ut till jälla i 25min, kallt de med, och med all packning, Väl framme på skolan kunde vi pusta ut av att vi ÄNTLIGEN var där : ).. Vi börjde med att hjälpa Sofia att ta in hästar:D sen började vi göra iordning hästarna, och sen red vi med Veronica & Sofia i ridhuset:D fick lite hjälp av Sofia i början vilket resulterade i att Peakea vart dunder fin<3, Bengan såg också jätte fin ut! sen borsta frisera och pyssla vi med (jag med peakea) o (linda med bengan) och dom blev så fina så :D <3 sen smörjde vi allt som skulle med! vi hade jätte myyys <3.sen gick vi förbi Lotta och prata lite innan vi åkte, sen vidare till Gränby och åt, en skit tjurig busschaffis, han bah 40 kr, jag bah eh? kostar det så mkt om man är barn, jag är 18! han bah men då kunde du ha sagt det från början så hade jag sluppit göra om, men HUR ska jag veta att han inte fattar det när han inte frågar? sen så åkte bussen förbi gränby hållplatsen så jag sprang fram och sa att vi ska av! så han stanna och vi hoppa ut i en snödriva:) vi åt på BK och sen köpte vi gottis till kvällen och frukost till morgondagen. sen skulle vi åka hem, jag fick åka på samma biljett YES!:D sen så åkte även den bussen förbi hållplatsen fast jällas hållplats denna gång, så Linda skriker rakt ut stanna och jag springer fram och skriker det, och då tvärnitar han så att jag flyger och skriker OMG över hela bussen plus att jag gapskrattar över hela bussen, så att alla glodde, sen när vi skulle ut så hoppa linda först och det vart snö över hennes knän! och sen hoppa jag efter och fastnar jag med xD när jag ska ut på troottoaren så snubblar halkar ramlar jag xD och alla i bussen glor ut xD jag har aldrig skrattat så myckiet i hela mitt liv, vi skratta hela vägen till Jällastallet! sen upp på elevhemmet och jag gick med Isabelle för att hämta en nyckel men chippet fungerade inte ner till hygienen, så jag ringde Mats och då gick jag och Linda hem till honom och lånade hans nycklar. aja OMG vad Linda och Jag har skrattat idag! sen så prata vi lite med Denise på elevhemmet och sen så sov vi, klockan ringer 04.55 imorgon:D

PUSS OCH GODNATT, KOMMENTERA!



Inga kommentarer: