fredag 26 februari 2010

Dressyrträning för Sofia på Calypso / Jobba i oxkällan med Lollo

Idag har jag jobbat i Oxkällan med Lollo, vi jobbade på och blev klara i tid. Jag och Denise red Dressyrlektion för Sofia, Jag hade Calypso och det gick jätte bra, hon var jätte bra att rida för, man kom verkligen till ridning på ett bra sätt! Hon tyckte att Calypso gick jättebra men att jag måste träna mer på min sist:P vilket jag vet om och får ta och göra något åt saken!,, sen näre var dags att ta in hästar uppe på oxkällan så SPRÄNGDE avelstona + unghästarna staketet och drog i väg, dom drog till travbanan i full galopp! och vi efter i den 80cm djupa snön, ni kan inte gissa hur jobbigt det var, jag trodde fan att jag skulle DÖÖ där ett tag, snacka träningträning man fick alltså :O..herregud säger jag bara, synd att Rizzo hönsan var med annars hade de nog bara sprungit in i stallet, men alla hästar var välbehållna och ingen skadad så det var ju bra det :D.. sen när vi var klara i stallet så fick vi skjuts av Sofia till Gränby där Jag Lollo Denise och Mamma åt på BK, sen gick Jag Lollo och Denise och köpte godis mm, och sen åkte vi med Lisa tillbaka och hjälpte henne att fodra båda stallen vilket hon vart glad över :D.. sen så dog vi i soffan och efter ett tag så kom Linda dit också:D

MOTION är dagens motto!:D PUUSSS

Inga kommentarer: