onsdag 3 februari 2010

Snökaos ute : )

Insnöad imorgon? de e frågan!

Idag har vart en kylig dag:P börja med att klockan ringde 05.20 imorse, var i skolan 07.05! Först på morgonen Svenska, sen Samhällsprov, hur de gick vetjainte?:P sen Traktorteori, som Chricko släppte oss ifrån så vi fick åka hem, bara vi läste i boken hemma. sen stallet, blåsigt och de driver på vägarna här ute på landet:P får hoppas att plogbilen hinner före oss imorgon bitti, annars blire nog jobbigt:P kanske får åka över Enköping? hmm?.. Imorgon har vi markarbete/hoppning på morgonen :), Sen Kl 14.20 äre MatteB lektion, sen 17.30 så hoppas jag Peak Trophy på Pay an Ride :) ser fram emot de, nu när jag inte rider Manzana så är jag ännu mer pepp en någonsin att rida :D... Manzana mår bra, maggen växer o växer, brodd tramp idag, får se hure e imr. ska nog uppfinna någon slags plast jag kan plasta in henne i så att hon inte gör illa sig:P någon som har förslag?. jag sitter nu och dricker tee och äter tacos chips, urs onyttigt men men:P nu ska jag sluta skriva för annars blir förjobbigt för er att läsa:P
PUSS & KRAM SARAK

Inga kommentarer: