onsdag 24 februari 2010

Hoppkurs på Calypso / Jobba i Jällastallet!

Började dagen med att Maro och Jag släppte ut alla hästarna, mocka, packa hösilage,fixa i stallet, sen varte dags för att rida för Mats, jag red Calypso och jag säger bara det VARFÖR har jag inte ridit den lilla korvhästen tidigare? :P så jäla fiiin! Gick mycket bra att rida idag, ångrar verkligen inte att jag tog honom på hoppkursen, ska rida honom imorgon igen<3 Mats tyckte jag skulle tävla honom istället för Peakea;P, jah bah men Gabbis vill ju ha honom:P han bah ah ni får ju inte bli osams;P ,, men Peakea är BÄST <3 hoppas hon blir bra snart : ) hon fick compakgel idag till sitt knä så jag smörjde in hennes svullna knä med det, gullehästen tycker om mig, så jävla sööt o personlig, hon ryckte mössan på mig 5gånger medans jag gjorde det:P <3 och kompisklia mig i håret o pussa mig i ansiktet<3 sötö<3..

Manzana har fått en rikigt riktigt stor mage nu, och börjat fyllt juvret, Inte länge kvar nu <3
JAG TVINGAR ALLA SOM LÄSER ATT KOMMENTERA! PUSSOGODNATT<3


Inga kommentarer: