lördag 27 februari 2010

Underbara Älskade

Underbara Älskade häst<3 världens finaste och bästa Manzana! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! du är en oslipad diamant. när jag tänker på hur mycket jag älskar dig börjar tårarna rinna.. Manzana är helt fucking amazing. Hade hon avlats fram som banhoppningshäst och inte fått dendär senvarningen då jävlar då hade hon vart en häst i världsklass det lovar jag. MEN o andra sidan hade aldrig jag fått chansen att ha henne då. Manzana är hinderklok och när hon hoppar då smäller det bara till i backen också är hon snabbt över och letar nya hinder, när hon löshoppar då står man bara och leer. det händer ofta att hon har en egen åsikt om saker och ting men kommer man överens med henne så har man en vän för livet. Min kärlek till denna häst är obeskrivlig, det är helt otroligt! att hon löshoppar med sån kapacitet efter att ha gått hinderlöp på GP nivå, fått 4 fina föl då kan man bara undra hur hon var innan, HJÄRTA PÅ HENNE <3

Idag har Jag och Manzana bara myst, gått på prummis och haft det sköönt, slog om en bakssko på henne också för den hade hamnat snett och behövdes riktas om lite..

PUSS`PUSS,, ( Jag skriver vad jag vill i MIN blogg :)


Inga kommentarer: