onsdag 24 februari 2010

Hoppkurs dag2 för Mats på Calypso!

Hoppa Calypso för Mats idag, Hästen är ju helt jävla underbar! gick super!
Hoppade massa småhinder på typ 80cm, sen hoppa vi bana på det, och sen höjde Mats upp till 90-1m och så hoppa jag banan igen, och det gick super! fick hoppa lite kortare svängar sen och ställa honom inåt, jag slarvade lite med det, men Mats var nöjd utom det. älska hästen <3, Haha han sa att jag skulle slåss med Gabbi om Capsylen:P verkligen fin häst! varför har jag inte velat rida lilla korvhästen tidigare för? mums på honom! skitkul hoppkurs, vill träna för Mats mer nu! han är så himla bra! han tjatar verkligen tills man gör rätt och det gillar jag! jag behövs tjatas på...:D NÖJD SOM SATAN! :D .. nu ska jag gå till min stormagade lilla älskling<3 och pyssla om henne lite<3
Pussokram

Inga kommentarer: