tisdag 3 januari 2012

´vetrinär besök

idag kom helena (vetrinär) ut o kolla på Zätas bakhov igen, och hon tyckte också att det hade läkt fint. dock så fick hon ju skav av tryckbandaget, (hon har rört sig för mkt:P) hon hoppar ju runt i boxen varje dag, hon är ju jättepigg! men iaf så ska vi nu sätta på en honungssalva, och fortsätta linda, och om det ser fint ut i helgen så ska hon få börja gå ut i hage igen :) så får hoppas :)
Manzana fick snällt stå och kolla på medans vi fixade med Z:P hon såg inte så road ut <3.

sen så har jag vart i västerås med Matte och Mormor:). jag köpte vetrap (flexibandage) och kompresser på hööks, dock hade de bara 4st av den sorten jag skulle ha, så får kolla om de har på apoteket imorgon när jag ska dit och shoppa lite bomullslindor och plastbandage :P..
vart en cheeseburgare och en glass med colasås på donken innan vi åkte hem :).
och nu har jag tagit lite glass här hemma och äter :P
puss och godnatt, 'är as trött!

Inga kommentarer: