torsdag 12 januari 2012

Abstinens

Haha jag vet att jag är en tönt när de gäller mina hästar hehe:P.
På tisdag och onsdag ska jag vara hästledig! Jonna ska fixa igen åt mig.
Jag litar helt på att hon sköter dem bra. det är bara det att jag är i stallet 365 dagar om året.
det kan hända att mamma tar hand om dem, men de är verkligen inte ofta. (att hon är där själv alltså, utan mig).
Jag är så van vid att se dem varje dag, jag vet precis när något inte står rätt till vad de än gäller.
dom är mitt liv, det är en rutin att varje dag åka dit.  så om jag lyckas hålla mig ifrån stallet tisdag och onsdag så tycker jag själv att  jag är duktig:).. 
mamma blev iaf mkt glad när hon hörde att vi är hästlediga då:) Jag kommer ju att jobba på hennes jobb 11veckor, vilket innebär att vi samåker, och tar stallet tsm många av dagarna iaf :D
Mina fina flickor <3
fler som har samma problem som mig ? ;) haha!
pusshejs

2 kommentarer:

Jonna sa...

Om du behöver hjälp fler dagar, även fast Jahoh inte är där, så är de bara att fråga :)

SaraKarlsson sa...

vad snällt :)