onsdag 4 januari 2012

har vart i stallet mellan 14.00 - 18.30 ungefär..
fixat och donat, prumenerat med Zäta, bytt bandaget på henne själv, hon bråka litegranna men var jätteduktig :). fick höra idag igen också att Zäta är så fin och sådan trevlig modell :) de är roligt och höra :)
men hon är ju faktiskt grymt fin! de tycker jag själv.
Borsta och fixa med Manzana också, la ett bandage efter att jag tvättat rent hennes balltramp idag, då de inte riktigt läker bra när de blir lerigt hela tiden,, så nu fick hon ett bandage på!
mina fina tjejor <3.
sen fixa jag en massa igen, hade Jahoh idag (har henne 2-6januari) Jonna är hemma hos sina föräldrar över lovet:) och förövrigt så är ju det den hästen som går i samma hage som mina!

sen efter stallet så har jag och matte legat och latat oss framför TVn, har kollat lite hoppning, lite dressyr, lite the voice sverige, lite nått annat, och nåt mer:P nu ska jag sova, är väldigt trött
puss och godnatt <3

Inga kommentarer: