lördag 14 januari 2012

Igår var vi ju som sagt på Pulse! Jag, Linda, Denise och Ylva. träffa såklart massa människor eftersom vi var i Enköping :) kul!

sen idag så slappade jag och linda till typ 14.00 på dagen, typ vid 13 tiden kom denise.
sen när de gått hem. ovh kl blev typ 15.30, då åkte jag ut till hästarna!
Zäta var svullen på samma framkota som idag, idag var hon även lite svullen h,bakben, hon hade ju ett litet skärsår för typ 2d sen, antar att de är drf!
sen lite fix med Manzana också. fina tjejorna <3
sen när jag tagit in dem och fixat klart så åkte jag hem och förbi maxi och köpte 2st chokladkakor en till mig och en till matte:)
nu ska jag läsa min bok i typ 20min:P innan gladiatorerna börjar. finns inget annat att se ikväll typ..
har lite tråkgit*!
pusshejes

Inga kommentarer: