fredag 13 januari 2012

Imorse vart de långfrukost framför filmen "Jag saknar dig", jag tycker att den var otroligt bra och jag satt och grät ca 1/3 av filmen!
sen ut till stallet, fixade klart allt. också gjorde jag bara rent Zätas bakhov(vilket var minst sagt lätt gjort, vi har spolat benen ungefär 100gånger denna vinter typ.. men idag var det inte på frågan att hennes hov skulle spolas inte! så blev fight mellan två envisa flickor (jag och Zäta;), jag vann såklart till slut efter mycket krånglande. riktigt bitchig idag, och hon försökte tom springa över mig! det händer typ inte längre men aja! sen på stallgången när jag skulle göra rent såret på hennes framkota, ja då håller jag såklart kvar i hoven när hon bråkar och ja då lägger hon sig ned! suck! sen så fatta hon iaf att det vart en farlig situation när hon gjorde så, så då försökte hon inte lägga sig ned mer! skönt det iaf ;), men trots att hon är en riktig bitch! så är hon endå så jävla underbar <3
Manzana kollade jag bara igenom i hagen idag, och pussade massor på båda mina fina flickor <3
, nu ¨väntar jag på att få ta ett varmt bad, Matte är i duschen,, det blåste ju rakt igenom kläderna i stallet, så de blir nog storm?.
ikväll kommer iaf Denise och Linda hit och sen efter så blire utgång :)
pusshejs

Inga kommentarer: