lördag 28 januari 2012

min dag

Igårkväll så var jag ute med Klara och hennes vänner:) vi var på för och efterfest hos Anna och Victor sen var vi på Pulse en liten stund ca 2h?:) kvällen vart nice:) Tack K :)

sen idag har jag och mamma träffat Katarina på granngården, då det visade sig att hon också skulle dit och köpa hästmat! iaf så har hon flyttat över avritningen hon gjorde på det pappret som förbundet´ville ha på henne, papprerna såg nästan exakt likadana ut så ingen av oss fattar egentligen varför, men bäst att göra som dom säger ;).
iaf så köpte jag
* Vita mineraler
* Selo E
* E-Vitamin
* Krafft muskel
en liten shoppingtur sådär:P vart lite över 900kr, känns ju sådär;P

i stallet så tog vi in och borstade på busfröna, Zäta var sjukt trött idag, hon stod och vilade, hon lutade sig mot väggen:P så söt!
så ingen tömkörning idag inte. hoppas hon är piggare imorgon för isf ska vi tömköra henne lite i ridhuset och även gå en liten prummis!
nu ska jag äta, pussar till er

Inga kommentarer: