söndag 1 januari 2012

jobb på jälla

Igår och idag så har jag jobbat på Jälla :), i samma stall som Linda:).
igår red jag Calypso i ridhuset, och det givk bra!
och idag red jag Skywalker och det gick väldigt bra :) trevligt att sitta upp på honom igen :)! mycket tempoväxlingar, varierade formen och han jobbade på bra, galoppombytena var rena, och sen red vi också lite förvänd galopp, och det gick mkt bra, han bröt av nån gång då han tyckte det vart jobbigt, men sen så fick vi till de riktigt bra:).
nu kom jag och matte nyss från linda, vi har kollat på vc hoppningen från igår, som hon hade spelat in :)
nu ska jag hoppa i säng. har fått mer ont i halsen och lite lätt ont i lugorna? känns de som xD.
imorgon äre sista dagen jag jobbar, sen har jag "ledigt" i 2v, innan jag ska börja jobba igen, 11v:)
puss och godnatt

Inga kommentarer: