torsdag 22 juli 2010

R.I.P Oki doki

Vila i frid Oki doki, den bruna hästen med en sagolik utstrålning. hans fantastiska galopp och enorma hoppkapaciet gjorde honom till en häst som häst fölk i denna generation aldrig kommer att glömma. det var en alldeles otrolig häst, som nu tuvär fick sluta sin karriär, en häst som verkligen är värd att minnas!

Kom nyss hem från att ha vart och fikat på en badstrand, vi åkte dit med gummijollen. jag doppade mig inte för det var för kallt;P typ 15grader! helt sjukt för här vid båten är det 20grader i vattnet, och här badade vi igår, alla barnen fick 100kr av pappa för att hoppa i. haha, så nu har jag tjänat 200kr på 2dagar för att ha badat : ). nice!
just nu är det lita halvdant väder, det är inte stekhett längre, vilket är skönt :D för nu kan man tom vara ute utan att tuppa av : )..
imorgon ska jag åka hem till mina underbara hästar<3 saknar dem! Idag har Katarina hand om dem vilket är snällt, för mamma åkte till västkusten igår.  aja nu ska jag ta och gå ut, vi ska väll snart gå bort till affärn mm igen.'

Hare bra mina käravänner : )

Inga kommentarer: