lördag 10 juli 2010

hemma från falsterbo

Bilder från Falsterbo Tisdag - Fredag
Stranden
Stranden
Stranden
Jessica Kurten
Marcus Ening
Jessica Kurten
Pascal levy
Jens Fredriksson (som tävlade Classe förut)
Malin Bayard Jonsson
Jag vid tältet
Falsterbo Grillen (vi åt både pizza och hamburgare här)
Jag träffade även världens bästa Vera när jag gick och shoppade :D <3
fick sms av henne hur de hade gått , 0fel måndag, 13fel tisdag, super :D
Köpte även lite grejer :D

* Kingslands T-shirt (vanligt pris 549kr) marknadspris 399kr:)
* Kingslands linne (vanligt pris 299kr) marknadspris 199kr:)
* Jättefint pannband med rosetter på sidorna, marknadspris 299kr:)
* Kingslands benlindor, flece och elastic, (vanligt pris 549kr) marknadspris 199kr:)
* Catago Framskydd (vanligt pris 299kr) marknadspris 199kr :)
1300 spenderat på mig och mina finaste <3
sen blev de ju endel godis,dricka, mat och inträde :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan va värt, önskar att jag också varit där :D saknar Vera, hon är underbar :D

SaraKarlsson sa...

sluta kommentera som anonym LOLLO ;)