tisdag 13 juli 2010

fysatan vilken värme

Satan i gatan vad varmt det har varit idag :O jag har stått i solen och jobbar xD. jobbade 9h idag :) nice med pengar, jag kan säga att jag har svettats som en gris idag..
och druckit säkert minst 4,5 L vatten.,

kom hem vid halv 8 ikväll, duschade och sedan åkte vi ut till bresse, Jag Mamma Matte Daria och Angelica, var länge sen man träffa båda dem två, speciellt Daria :D vi åt och sedan badade vi, jag simmade på något som kändes som ett huvus :S fick panik och sedan badade inte jag mer. var kanske en stor fisk som ville ha kvällsmat ( småfiskarna vid utan) och råkade simma upp i min mage typ 2 gånger. jag har aldrig fått sån panik förut :O nu vet jag inte om jah vågar bada mer? inte i bresse vid den bryggan iaf! jag e inte så rädd av mig men fyfan det där var ruskigt äckligt! det första jag tänkte på var ett lik, men det kan de ju inte ha vart? var typ lika stort som ett människa huve! . :S urs, inte badsugen längrexD.

Idag så tog mamma hästarna både på morgonen och kvällen eftersom jag kom hem så sent och vi skulle äta oh bada. saknar dem mina små gullungar<3. ska snart sova, ska upp 5 imr bitti igen :S men jag behöver pengar :D det är varmt tungt och svinjobbigt. men men när pengarna kommer sen så känns det bra :D  man får ju solsting där man står ...
sitter här och funderar på vilka fölmönstringar vi ska åka med Zaranthina på :) Blir nog Enköping och Stjärnborg? Strömsholm finns ju också, men de räcker nog med 2 st? och på strömsholm har minst antal anmält sig :P och man vill ju gärna åka dit där det är lite hästar :D så hon inte "tävlar" mot sig själv. båda e regionala klasser.
nu ska jag hjälpa mamma lite ochg leta efter Manzanas och Zaranthinas papper, ( har inte hittat dem i flytten en) xD

PUSSHEJS

2 kommentarer:

Anna sa...

Den är ny men jag tyckte den kändes mjuk... :/ Öronen får plats utan problem men den hamnar lite snett ibland så det är nog därför hon får skav. blir väl nåt tryck då..

SaraKarlsson sa...

jobbigt :S