söndag 18 juli 2010

dålig uppdatering

Zaranthina Mail, en oslipad diamant som kommer hoppa hus om hon så vill.
Jag blir farsinerad varje gång jag ser henne, hon blir allt finare och finare för varje dag som går och alla som ser henne tycker att hon är superfin, jag blir lika glad varje gång för det är speciellt för mig det här, det är jag som har fött upp henne, jag valde både sto och hingst för att få fram denna lilla underbaring. är allt sugen på att betäcka Manzana igen. menmen.. önskar jag hade egen gård, allt skulle vara så mkt lättare och billigare då! i framtiden ska jag bo på en stor hästgård med mycket mark. där jag kommer att ha mina tävlingshästar, unghästar och avelsston :D villvillhahanunu!

Ihelgen har jag vart med Denise, vi har tjockat oss mer en vanligt, med kebab läsk cider och choklad. kollat på Paris Hilton be my best friend i 2 dagar, vart i stallet som vanligt mm. släppt ihop zambia o perola med mina och de nya. mm.
nu sitter jag och äter choklad och dricker cider xD fettojag!


Zaranthina har även haft pannband på sig för första gången, och "stått uppbunden" fast inte setat fast.

Have a nice day my friends <3

Inga kommentarer: