söndag 5 februari 2012

kallt

Igår så tömkörde jag aldrig Zäta som jag sa, mamma fick lov att åka in och jobba eftersom hon hade Jouren, så då väntar vi med det tills idag kanske, beror lite på hur mkt hon och sputte leker idag:P
iaf så igår red jag 2st hästar, känndes bra med tanke på att jag inte hade ridit på typ 3-4veckor:/..
först så´red jag Ferdinand i ridhuset, skuttade över ett litet sockerbitshinder några gånger. han var inte så sammarbetsvillig idag, mest far och fläng:P, men Anita hade inte hunnit rida han så mkt på sistone.

sen fixa jag med mina fina tjejor´<3,

sen när mamma kom så åkte vi hem, åkte förbi donken och köpte 2st junior chicken:P sen hem och ta bilen och åka och hämta Denise och ut och rida. de gick lite bättre:).
sen på kvällen så satt vi (Jag, Denise och min familj) och titta på melodifestivalen och sen VC hoppningen :) Malin och Räven plac på 5eplats!.
till det åt vi fruktsallad med vaniljcreme, (jag åt banan och äpple med vaniljcreme;) tycker de är de godaste av fruktsallad:P + godis!

aja nu ska jag ta och fixa lite här, gå ut och hämta in LITE grejer från bilen, för imorgon ska den besiktas och då kan den inte se ut som den gör just nu invändigt:P haha!
ha det bra, och jag säger detsamma som jag sa igår, klä på er och frys inte ihjäl:)!

Inga kommentarer: