torsdag 9 februari 2012

Jag har vart dålig på att blogga :P men iaf så jobbar jag ju mellan 7-4, sen stallet direkt, sen i tisdags så var jag och mamma ute och sprang i gånsta spåret! jag sprang halva spåret iaf! kändes skönt:)
sen Manzana har inte gjort så mkt, hon blir bara större och större om magen, men lösa i ridhuset har de vart några dagar! och sen Zäta blev longerad idag. mamma började longera henne, men jag tog över då det bara är jag som har longerat henne hitills och hon var pigg och stressad, pga att det var 2nya hästar där inne, och sen när dem gick ut, jah då jävlar vart hon pigg:P men lugna sig rätt fort endåiaf mitt lilla hjärta <3, både jag och mamma konstatera iaf att hon är sjukt snygg! vilket iofs inte var första gången men endå:P
nu ska jag gå och vispa grädden till pannkakorna! haha.
och jag har fortfarande inte lägga in några filmer el bilder på datorn, så inläggen förblir tråkiga ett tag till... men det får ni stå ut med ;)
imorgon kommer vetrinären ut och ska vacinera Manzana mot influensa och abortvirus! Hon ska även få slänga ett öga på lilla Zäta!
puss och godnatt <3

Inga kommentarer: