lördag 18 februari 2012

Bilder genom åren på min fina Drottning Manzana

Manzana förra vintern


longering förra vintern, hon blir liiite glad av att bli longerad, spec utomhus. sådantur är hon väluppfostrad så hon får inte för sig att dra iväg! el ah hon gör inte det iaf:P

Fina Manzana och Jag, första gången vi hoppar en liten bana! (detta är från första gången jag hade henne) från Litslena alltså!

Manzana skuttar lite på ridbanan i Rotbrunna

Jag och Manzana är med och skuttar på en av klubbens(RRF) träningstävlingar.

Manzana står på bakbenen, (vilket hon gör nästan jämt när vi släpper dem på ridbana/ridhus) det är ett friskhetstecken hos henne, något hon gör väldigt ofta när hon är pigg och glad:)


Manzana och jag våren 2011 <3

Manzana är med som "mentor" och visar Zäta hur man gör vid löshoppning :) vilket Manzana även älskar, trots att hindren bara ligger på upp till ca 50cm:)

Jag tömkör Manzana, vintern våren 2011 skulle jag tippa på?.
vi tömkörde ju väldigt mycket där, då hon byggde upp sig fint och började komma till arbete riktigt riktigt bra på slutet!
nu tar hon det mest lugnt, då hon är tung och rund om magen!

Lägg till bildtext


puss <3

Manzana vintern våren 2010? dräktig med Zäta!

Inga kommentarer: