lördag 4 februari 2012

brr så kallt

Jobbat i veckan 7-16, sen stallet, har inte hunnit el orkat blogga.
vi hade hästarna lösa i ridhuset i torsdags. Zäta har vart sjukligt piggg! galen i boxen, och när vi tar ner henne till ridhuset så går hon jättefort och vill göra saker hela tiden. hon vill ha en liten kompis! imorgon ska hon få leka med sputniq iaf :)
hon vände sig om och hoppa med rumpan mot mig i boxen i veckan också! blev inte glad! men så var de typ 2år sen hon gjorde mot mig sist, så hon kände väll för att prova:P.

Fredag: först förade vi hos Denise, (Jag, Denise,Linda och Elin):)
sen gick vi ut på Pulse här i Enköping :) nice var det!

Lördag: nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar så att vi kan åka ut till stallet, jag ska tömköra Zäta, rida Ferdi hade jag tänkt! och sen på em ska jag med Denise ut och rida!
frys inte ihjäl kära vänner ;) puss

Inga kommentarer: