söndag 12 februari 2012

Idag gick jag och mamma på prummis med hästarna, Zäta fick ha bett i munnen idag med, och det gick hur bra som helst att tränsa idag med:) (tränsa med havre). när hon står still i början håller hon på med bettet mkt, men så fort vi kmr ut och går så tänker hon på annat :).
vi gick över stockar och över diken, hon tyckte det var kul:D
Manzana  tycktre också det var kul:)
ikväll har jag och matte vart hos pappa och dem, och ätit och så. sen åkte vi förbi stallet påväg hem. och tempa Zäta, och tempen var normal(hon vart lite flåsig och så på dagen, bäbisförkylning el kolikkänning, men orkar inte skriva om det här i bloggen, hon mådde prima ikväll:)! pussa lite på mina fina <3, nu ska jag ta lite tea, har ont i halsenXD
puss och kramar mina kära vänner :D

Inga kommentarer: