lördag 18 februari 2012

Idag frissade jag till Zätas man, klippte av mer än hälften:P och det behövdes! ;)
snyggungen <3 som fått blitt kallad för "odogan" här i några veckor nu:P hon är sprallbrallig minst sagt;)!
men ah hon blir bara finare och finare <3, dock är hon inne i en riktig klantperiod;P hon ramla omkull i ridhuset, i hagen, och idag ute i ett dike! så ja hon är i valpåldern;)

Zäta fick "leka" med sputte på ridbanan idag en stund, de var inte så intresserade av varandra, Zäta hoppade och hade sig för sig själv:P och var irriterad över att det snöade på henne! hon tom la sig ner och rullade! det händer inte annat en när hon är irriterad typ!:P så gulligt! hon grävde i en snödriva och sen la sig i den!

sen så gick jag och mami med våra på prummis, och Gittan och Indor hängde på en bit:)
Zäta och jag sprang först lite, och vi gick först den mesta tiden, och hon är ju så duktig och bara går på med mig och bryr sig inte om dem bakom mkt alls!

ja nu ska jag sova för imorgon bitti har jag utsläppet!
puss och godnatt <3

Inga kommentarer: