måndag 5 mars 2012

Jag vill ha sommar nu!!!!:D


Dagen har bjudit på
jobb 7-16 (jag jobbar min 7vecka nu, tiden har gått fort)
sen stallet -
Mamma fixa med Manzana och Jag med Zäta!
Jag ställde upp henne utanför Manzanas box så att hon fick stå med huvudet i stallet och kroppen utanför, och hon var duktig! bitchade dock när jag kliade bort fett mellan juvren. men hon ska lära sig:P sen så gick jag en kortis runt gården med henne och hon var väldigt pigg, innan hon fick ensamträna medans mamma gick med manzana lite i typ 5min. kan säga att Zäta inte var lugn;) rullade, gick ner på knäna, sparka, hoppa, bocka, tjuta och ja de var lite av de:P galopera i boxen glömde jag skriva;P
Världens finaste hästar <3, 
Fölisen i Manzanas mage bara växer och växer, magen blir allt större! spännande spännande och jag längtar :D! 
lite mindre än 4månader kvar nu!:D

sen hem och äta, har även ätit resterna av Mattias godispåseXD jag som ska vara nyttig WTF!
kollat BB!
typ de, ska väl glo lite mer på TV nu just för att jag typ aldrig gör det, finns ju inge att se men skönt att slappa i soffan iaf!
pusshejs <3

Inga kommentarer: