söndag 4 mars 2012

Bild från 2010

Idag så gick vi på prummis(45min) i skogen med båda hästarna, Jag, Mamma och Mormor.
Jag och Zäta gick först hela tiden, och Mamma och Manzana bakom. 
Zäta bjöd framåt hela tiden och gick precis där jag gick, så söt <3. gick lite överallt, upp,ner,hit och dit, över diken och stockar. gick också över vårt första vattenfyllda dike idag:) hon stannade och kollade litegranna, bråkade lite smått och sen hoppa över:P gjorde om de 2ggr så att hon ska göra de bra:)
hon tycker det är superroligt och letar nya saker att göra hela tiden:) lyhörd och känslig hela tiden, vad mer kan man begära av en ung häst? 

nu sitter jag fullt påklädd och bloggar;) fryser typ ihjäl fortfarande^^
ska väll värma mig lite, äta lite och sen ut och springa tänkte jag:D
pusshejs <3

Inga kommentarer: