måndag 19 mars 2012

Fick bli en bild på Zaranthinas pappa, Jaguar Mail som ni  alla säkert redan vet!

Idag så har mitt humör vart tillochfrån;) har kännt mig trött, illamående och ont i huvudet!
men dagen har rullat på som vanligt iaf :)
Jobb och sen Hästarna.
när jag skulle gå in med Zäta i stora stallet och fixa med henne så kom Findus i full galopp runt hörnet, så Z blir rädd och galoperar baklänges, och aj det var inte skönt för min hand som "brändes" av grimskaftet. iaf så lugna hon sig när jag skrek lugn åt henne ;) hon bah aha tycker inte du det var läskigt? då tycker inte jag heller det., så jäkla gullig!
sen pusselipuss på finaste Manzana <3,
snabbis i stallet helt enkelt.
sen har jag ätit och kollat på Big Brother.
nu ska jag sätta på spotify och fixa naglarna. vilket är mer en behövligt.
det var min oerhört intressanta dag!
PUSS <3

Inga kommentarer: