fredag 24 juli 2009

Sitter på Mammas jobb och pluggar xD
inte kul men jag måste! :P

Har badat en massa den senaste veckan, har blivit mega förkyld men börjar gå mot sitt slut! fortfarande massa mygg så Manzana går fortfarande inne om nätterna:) det trivs hon med:P,, dom har blitt så fjolliga hästarna, är rädda i hagen och sånt:S fjantar sig och springer runt som galningar:P kul för dem:P hände tom i veckan att hästarna sprang ifrån mig :@ när jag skulle ta in ManzanaxS var ett tag sen sist hon pms ade så! men ajja stoooon!, <3 ,, vad har jag mer gjort?
- är nu klar med ett hemprov jag skulle göra iaf, har pluggat på lovet och gjort klart MASSOR:D, inte kul att göra men kul när de är klart :D, och jag måste ju:D <3 för att ... ... ..... ...... . .... :D <3

Har ridit Manzana förutom igår för då vilade hon, men hon har vart sjukt fin! och GALEN kanske ska till läggas:P

Mamma kommer nog snart med lunch:D! <3

ska försöka hinna göra klart en till rest idag, sen ikväll ska jag rida, hoppas på ridsällskap:P ska nog bara ut och galopera henne idag, inget jobbigt, bara låta henne spralla av sig lite!:D <3

// Sariizan

Inga kommentarer: