onsdag 8 juli 2009

Mygginvasion och Sommarvärmen har börjat att lägga sig lite granna!
Manzana står fortfarande inne på natten, man överlever inte 5min utanför stallet när det är så här mycket mygg överallt! jag lovar. Jag har fått några allergireaktioner, och tusen mygg bett, även broms bett som ser hemska ut :S. Tur att det finns sallubrin eller hure stavas? Var ute och red Barbacka (för andra gången) och på Hackamore (första gången) på Manzana, Har inte kunnat rida barbacka förut då hennes rygg har vart för obekvämxD och tänkte att jag kunde prova Hacket på henne, och så var det myggit och så red jag på grusvägarxD tur att jag har en känslig häst, för hon hoppa och studsa på två ben. Tur att hon inte drog för då hade nog schabraket och fårskinnspadden jag satt på flygit avxD (går inte att sitta på hennes spinkiga rygg utan fårskinnspadden:P. ) , kul vare iaf:D Det funkade iaf, hon var lite irriterad men lyssnade iaf bakåt, så inget sken idag! sen har jag ridit ut en gång till på grusvägar i skritt och trav, vill galopera på någon bra åker :D men finns inte några nu xD. men då blire iaf bett på de första gångerna med tanke på hur hon beter sig med sadel och bett på åkrar, kanske bra om jag kan hålla henne hyffsat iaf :P hon har börjat komma på att hon har hacket och inget bett, :D,,
ÄLSKLINGEN MIN<3 Nu sitter jag på mammas jobb, vi ska till Ikea efter att hon tvättat bilen, eller ja innan det ska jag ner o kolla på vårt hästsläp , har inte sett det en xD,. ajja nu har jag bara skrivit massa ointressant xD SORRY! men har lite trååååååk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


img style="float:right; margin:0 0 10px 10px;cursor:pointer; cursor:hand;width: 200px; height: 134px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJ_a0eOu4KH3PrCbH_NGrfjliO4dLaWZuU8vHwc-azB3e1NK4g3NPUhpUJ_ydG3okoCv1F9belwGusKCcvphgOn7aR6pSfGRDy-ZJOdUYqvMwTrcGZBh1fsylsglRa5Do0ewmYCdkQ1-oK/s200/jag+o+ruuuuuuudddddd.jpg" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5355703025662361922

Inga kommentarer: