tisdag 7 juli 2009

Värmen och myggen har lugnat sig!

Nu har Manzana stått inne på natten i en hel vecka pga myggen!
Har vart ute och ridit barbacka på min älskling lite nu :D 2 gånger! på Hacket! Funka bra, lite bock och brall, men har inte galoperat ute än, trava lite på en grusväg, för det går inte att rida i skogen,. sååå mkt mygg xD!, galopera på ridbanan och hon har lyssnat riktigt bra! bock och brall får man alltid räkna med (roligt roligt:)men hon är duktig när hon lyssnar bakåt, även om hon fort märker mer och mer att hon inte har bett utan hack! Min Fiiinfiiina prinsessa<3 , Älskar henne såå mycket!

Jag har desinat 2par ridstövlar, om ni går in och röstar så får jag dom :D
www.ridstovel.se?boot=13715
www.ridstovel.se?boot=13723
KOLLA PÅ BÅDA och RÖSTA på BÅDA?:D


Jag och Rudolf på Bilden!

Inga kommentarer: