måndag 3 augusti 2009

Spiltan och provat sadel / löshoppat / ridit en massa!

Hejsans svejsans:D (ett tag sen jag bloggade pga att vi fortfarande inte har internet hemma xD)

Manzana har gått exemplariskt hela veckan :D så underbart fin! hon harr jobbat avslappnat i en bra form varje dag! finaste tjejen min<3 och mindre DAMP atacker en vanligt:P,,,

Har även löshoppat Manzana i torsdags, skutta bara lite 1m 110m, jätte fin och rättar sig bra, råka peta en gång men absolut inge mer för sen vakna hon, och på 110 var hon minst en halvmeter över :P,.,

sen har vi även i fredags vart på spiltan och prova gammla sadeln på henne, mest för att bara vara säkra på att den låg bra på henne, men eftersom den är lite liten för mig så blire köp av ny sadel,:D prova en prestige och en annan, Lena beställde hem en sadel till mig som jag ska komma och prova i nästa vecka:),, så den ligger bra på Manzana och så:D annars blire nog en prestige, kanske den på bilden:P en prestige meredith!. får se!

Nu ska jag iaf sälja min gamla sadel, Jeremy Rudge Hoppsadel 17" bra skick! prisvärdering av sadelinprovare 12000kr (säljs på hästaffär) vårt pris vid snabb affär är 9000kr då vi ska köpa ny!




Inga kommentarer: