lördag 6 augusti 2011

slö dag

idag hade jag pyamas på mig till typ 1 på dagen XD haha!, sen vid 3 tiden åkte jag ut till hästarna mina <3 och fixade med dem.  mina vildhästar som har riktig semester! dom har inte blivit borstade på en vecka nu! jag har bara gett dem mat och vatten och pussat på dem<3. Manzana har haft semester under hela sommaren, jag har endast ridit lite lätt ute på henne :)
så ja de lite som vildhästar ;) inte riktigt men endå! de kommer ju när jag ropar eller tutar med bilen i full galopp oftast, eller äre för varmt så skrittar dem:) så söta så mina älsklingar<3
imorgon ska jag dra en borste på dem igen ;) haha! sen när vi flyttar in dem på stall igen så har jag endel att göra med dem:) och jag längtar <3! de ska schamponeras, friseras och rengöras;) har även många planer för lilla Zäta :) <3. som inte är så liten längre;).

aja nu ska jag äta lite och sätta på filmen jag hyrde och bara slappa! sen kanske även Linda kmr hit ikväll? hoppas!
pusshejs

Inga kommentarer: