måndag 29 augusti 2011

hovis

Imorse åkte jag med mamma till jobbet vid 6, för att hämta hem saaben så att jag kunde åka till stallet :), höll på att somna i bilen på väg hem, satt och sjöng alllt vad jag hade för att hålla mig vaken ;) haha..
sen så sov jag i 2h till, sen långfrukost framför TVn och Friidrott med Matte:). sedan på em så gick jag och linda och dollar en långprumenad:) skönt, då vakna jag till iaf:)!
sen lagade jag köttbullar och makaroner tills mamma kom hem och fixade i köket, så vi bara kunde äta och sen åka ut till hovis som kom vid 7tiden:)! så nu har de nyfixade fötter;) Zäta är ett litet dampbarn som inte gillar boxar;)! men hon vänjer sig nog, hon har ju faktiskt bara stått i box hennes ca två första månader i box med mamma, sen har hon vart på lösdrift/sommarbete resten av tiden:)! men det ska bli kul sen när Jahoh kommer och ska gå med dom! Zäta kommer att bli super glad att ha någon att leka med hela dagarna är jag rätt övertygad om! för man ser på henne att hon saknar att ha någon att sätta tänderna i och mucka med;) Manzana och hon springer ju väldigt mkt, men Manzana tillåter inte så mkt lek direkt;) haha! ibland går väll bra att "bråttas" lite, men inte allt för ofta inte ;). hon vill mest springa och stegra och leka på det viset!
det vart mkt skrivet..
men nu ska jag snart sova faktiskt!:) pusshejs <3

Inga kommentarer: