onsdag 31 augusti 2011

hard day

Jobbat mellan 7-16 ! fick jobb idag + imorgon också för att dem behöver hjälp! nice att veta att lönen blir fin sen :D! direkt efter jobbet åkte jag till hästarna, tog in dem och fixa maten och allt sånt däör! sen fixa ut hö + vatten. kratsa hovar, det nödvändigaste, då ajg inte hade stallkläder;) !!
sedan så stod jag och Fanny och kollade på dem när de åt och prata lite, och ja då kommer katten frasse och går in i hagen, lägger sig på berget., och Zäta börjar hålla på med läpparna på hans svans och typ kompisklia honom, och han låg på rygg och spann som bara den! han gosade verkligen med henne, samtidigt som han var lite lekfull, sen så puttade Zäta honom när han försökte gå ned från berget och han strök sig mot henne, haha, sedan så lägger han sig precis framför hennes framhovar och dem gör likadant, men då gick vi in och hämtade honom för då kändes de lite farligt;) haha! roliga var dom iaf! höll på att skratta ihjäl oss! synd att jag inte hade min mobil med ut ur bilen så jag hade kunnat filmat och lagt upp :)
aja nu ska jag sovaa för att orka med morgondagen också:)
PUSSOCHKRAM

Inga kommentarer: