söndag 28 juni 2009

Idag har varit en väldigt speciell dag kan man säga xD
- Jag har bara sovit typ 5h varje natt denna veckaxD JAG KAN INTE GÅ OCH LÄGGA MIG PÅ KVÄLLEN! det går inte fast jag villxD, har typ haft ont i huvudet i 4dagar, idag vaknade jag kl 9, sen 11, sen 15.50 :O jag var helt säker på att klockan gick fel! xD men den gjorde den inte, jag fattar verkligen inte hur jag kunde sova så länge? men antagligen så tyckte min kropp att det var dags att sova? xD, HAHA! asG! Jag har inte sovit längre en till kl 11 på typ 4år kanske? jag brukar alltid vara uppe senast 8xD ajjaxD jag har iaf inte haft så ont i huvudet idag:D det är en fördel! men fattar fortfarande inte HUR det gick till?:P..
sen har jag vart och fixat med Manzana <3, sen ikväll har jag vart i bresse och spelat golf xD (hata golf) och badat(älskart) :D, med kusinerna och mostrarna:P.. KUL:D <3! ! det var nära att jag badade med den här mobilen OCKSÅ! men jag kom på mig själv innan sån tur var:)!

Jag saknar faktiskt skolan :) jag saknar Peak Trophy<3, fina tjejen!

Manzana & Zoyeri i mitt hjärta <3

Inga kommentarer: