tisdag 16 juni 2009

Hejsan det har hänt mycket sen senast jag bloggade!
Jag har bla tävlat 2 gånger och vart med på 1 klubbhoppning:
16 Maj - Hopp Allsvenskan Div III omg,2 i Bälinge RF
90cm Sara Karlsson - Rudolf 0fel Rosett
Lagklassen:
Lagledare: Lotta Andersson
95cm Sabina Wahlgren - Timothy Boy 0 + 8 fel
1m Linda Edström - Afrodite II ute + ute
1m Gabriella Ericsson - Calypso 0 + 4fel
1m Sara Karlsson - Rudolf 0 + 4 fel
vi kom typ 7-9plats ?

24Maj Klubbhoppning Rönna RF på Manzana!
Hon var ej igång och har inte hoppas så mkt, första gången hon hoppa bana på 1,5år!
60cm Sara Karlsson - Manzana 0fel + Rosett
70cm Sara Karlsson - Manzana ett pet^^,
Hon var super pigg och glad, inte direkt lätt korigerad är hon ju inte min älskling men världens roligaste och underbaraste att rida, (man kan inte ta i henne så mkt för då spänner hon sig och studsar rakt uppåt, hon hatar att bli igenhåller:P men det tränas på ska ni veta :D för er som inte tror att jag överlever nästa ridpass, så gör jag nog det ska ni se;P.

6Juni HoppAllsvenskan Div III på Jälla, AROS RS ANORDNADE!
90cm Sara Karlsson Peak Trophy ute
HAHAHA, jag skratta när jag märkte att jag ramlat av, sen blev jag arg på mig själv. Vi fick ett missförstånd, Peakea visste inte om jag ville att hon skulle hoppa eller stanna, för jag var inte vid liv kändes det som, ajja sånt händer, men jag kan säga att jag retade mig rejält på mig själv tills nästa klass, vad höll jag på med lix? aldrig vart så off tror jag xD , det var 90, men hindren kändes som 60, så kändes inte som jag behövde göra så mkt, ajja skitsamma ska inte hända igen:D!

Lagklassen gick betydligt bättre!
Lagledare: Christina Gunillasson
95cm Sabina Wahlgren - Timothy Boy 4fel
1m Sara Karlsson - Peak Trophy 0fel
1m Gabriella Ericsson - Calypso 0fel
1m Mimmi Falk - Rudolf 0fel
och därmed så VANN VI! Jällalaget är bäst<3

TACK Till lagledarna som ställer upp ni är bäst!




Inga kommentarer: