måndag 29 juni 2009

Bromsarna tar ju över det roliga med sommaren!
Idag har jag mest försökt att överleva värmen, haha! Manzana har fått stått inne några timmar eftersom att det är bromsinvation i hennes hage! Sen har jag mest vart hemma och gjort ingenting, sen tillbaka to the stable och fixa med Manzana igen, sen fotade jag många fina bilder på Z - Gänget! Manzana Zambia och Eroz!
Mattias har ju Tävlat i Göteborg på Världsungdomsspelen på Ullevi idag! Han persade med 22cm han hoppadet ett 14,60 hopp och ett 14,70 hopp och därmed vann hann och nytt personligt rekord + tävlingsrekord! Han var ju sverige etta på 14.48 förut nu är han sverige etta på 14.70! SUPERBRA! :D.
Nu har Mammi börjat med grillningen MUMS VAD GOTT SÄGER JAG : ), sen ska vi förmodligen till Västerås och bada , om det blir av, hoppas iaf att det blir det för jag vill bada nu!
Ha en bra EM i värmen allesammans

// Sara






Inga kommentarer: