söndag 15 april 2012

Har jobbat på Jälla Tisdag-Söndag(idag), det har gått bra och det är alltid roligt att jobba på Jälla:) saknar skolan lite, men alla blir vi ju tuvär bara äldre och äldre;) igår så hade jag Zäta lös själv på ridbanan och ställde ut 2 sockerbitshinder:P men hon hade damp när Manzana stod i hgem brevid, så fick ta in Manzana också gick jag med Manzana över hindren också följde Zäta efter:P Zäta är lite beroende av sin mamma:P ville inte riskera att hon hoppade ut från ridbanan därför tog jag in Manzana där, ridhuset var nämligen upptaget. men hoppas på att det är ledigt på Lördag för då ska jag träna henne i löshoppningsringen själv för första gången och se hur det går:) sen så har vi preliminärt inbokad löshoppning den 29 denna månad tror jag de var, iaf inte i helgen men helgen efter. och då är vi lite fler som löshoppar:) har tänkt att jag ska löshoppa Zäta 4gånger innan sommarbetet!:) i höstas/vintras så löshoppades hon ju 4ggr fast med Manzana, fick galopera över 50cm. och nu är de ca 2,5månad kvar tills Manzana ska föla också. spännande:)! nu ska jag ta och göra mig redo för kväller, inget ledigt här inte utan Måndad-Fredag jobbar jag på Uppsala Vatten igen! jag är väldigt trött, så ska slita mig härifrån nu:P får se om jag orkar kolla på BB ikväll el inte:P Pusshejs <3

Inga kommentarer: