söndag 1 april 2012

dålig uppdatering

pga av att jag helt enkelt inte hunnit med:P. har lite nya filmer på mobilen från när hästarna var lösa på ridbanan i typ torsdags? provade min nya mobilfilmkamera lite:P. som jag ska försöka ladda upp här snart :) har ju jobbat på uppsalavatten som vanligt måndag-fredag, detta var egentligen min sista vecka men jag har fått mer jobb där nu:) glad blir jag!:) sen så fick jag ju även 9dagar jobb på Jälla, jobbade där igår Lördag, lyckades vricka foten när jag klättra på en bocvägg för att ta ner en katt som satt på ett rör i taket för den skulle vacineras, misslyckades med att ta ner katten och ist så när jag hoppa ned så landa jag ned på sidan av foten! gjorde svinont men sen gick de helt ok att gå på foten, tills på kvällen då den svullna upp och gjorde svinont! och jag kunde inte jobba idag söndag el imorgon måndag. vilket gräver mig! behöver verkligen pengarna! ska väl ta mig till en läkare imorgon? vill inte men är väll endå vettigt kanske? tur att jag har fått mer jobb både på Jälla och Uppsalavatten, och då kommer foten att vara bra!:)

Inga kommentarer: