onsdag 10 december 2008


Hejsan :)
Det var ett tag sen jag bloggade sen senast om man säger så:P det har ju hänt ganska mycket och så, bla så vart det ju inget med Fia som jag skrev om sist! hon åkte ju tuvär hem efter ca 4 veckor?! :'( funkade inte mellan hundarna tuvär! Sen så har det hänt en massa sen dess som jag inte orkar skriva om idag! I söndags så var det Seriehoppningar på ERK och Zoya var där och hoppade 60cm(LD höjd) med Lydia! dom gick felfritt! Zoya tyckte att det var super enkelt och super kul! Sen så äre ju även bestämt nu, men det vill jag inte skriva ut såhär, men det kommer så småningom:) LÄNGTAR IHJÄL MIG<3 !
TJ har ju även börjat vart med på skolan denna termin : ) det funkar super! hon verkar trivas! Ponnyn mår fint och har gått upp i vikt sen i somras så hon mår superduper bra nu., hon börjar bli riktigt fin och musklig o mer hull nu! ÄLSKA NA<3>

PUSSHEJS!

Inga kommentarer: